23 de març de 2019 20:43 h
Sóc un scrifict usuri de l compnyi Movistr i estic molt frtmb les problemàtiques,lgunes girebé metfísiques, que tinc mb el meu mòbil, desprès de pgr, religiosment, un dinerl cd mes. Està molt bé ixò de l telefoni digitl, però les empreses que ho gestionen són un desstre. us en fig "cinc cèntims". 1/.. Per què questes compnyies t'inclouen en l fctur uns productes que un no hs demnt? 2. S'h cbt el "roming", però les trucdes de proximitt mb l Ctluny Nord continuen essent preu d'or.
Llegir-ne més
7 de juny de 2014 10:00 h
Hi un qüestió que em molest molt de les compnyies de telefoni, fix i mòbil : l polític informtiv erràtic que tenen . Les compnyies de telefoni, fix i mòbil , se'n riuen completment de l gent norml, dels soferts consumidors . Et truquem hores intempestives per bestieses i, per contr, si tens un problem greu (com per exemple donr de bix un telèfon robt) et fn esperr molt i, mss vegdes, no et solucionen res de res. I j no prlem del tem del ctlà. L discriminció és flgrnt. Cldri regulr i obligr totes les compnyies de telefoni, fix i mòbil, rdicdes Ctluny, tenir un servei d'informció on poder dreçr-se que estigués situt Ctluny i que qulsevol ciutdà ctlà s'hi pogués dirigir, d’un form físic o per telèfon i pogués fer l sev reclmció, d'un mner norml, en l llengu pròpi de Ctluny; és dir, en l llegu de Pompeu i Fbr .
Llegir-ne més
4 de juliol de 2013 22:00 h
Si lgun estri és present les vides dels ctlns i, per extensió, l vid de les societts occidentls quest és sens dubte el telèfon mòbil, el telefonino com en diuen els itlins. Dit ixí, son inofensiu però l sp molt llrg el telefonino. De fet r predomin l'smrtphone, el telèfon intel·ligent. Sembl mentid que el telèfon sigui intel·ligent i qui encr ho huri de ser més, l'usuri, sovint curtegi tnt l'hor de relcionr-se mb l rest de mortls mitjnçnt quest dispositiu. Sens dubte un dels invents més revolucionris del segle i que h cpgirt molts àmbits de les nostres vides.
Llegir-ne més