Josep Maria Loste


Dissabte, 23.3.2019. 20:43 h

La realitat exasperant de la telefonía móbil

Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 4 vots )
valorar_carregant carregant


Comparteix







Etiquetes


Sóc  un sacrificat usuari de la companyia Movistar i estic molt fartamb les problemàtiques,algunes gairebé  metafísiques, que tinc amb el meu mòbil, desprès  de pagar, religiosament, un dineral  cada mes. Està  molt bé  això  de la telefonia digital, però les empreses que ho gestionen són un desastre. us en faig "cinc cèntims". 

1/..  Per què aquestes companyies t'inclouen  en la factura uns productes que un no has demanat?  2. S'ha acabat el "roaming", però  les trucades de proximitat amb  la Catalunya Nord continuen essent a preu d'or. 3. El servei d'atenció al públic  d'aquestes companyies  és  molt deficient; en el cas de Movistar   vaig a  fer una consulta a una de les botigues Movistar - i en el 90% de les vegades et diuen que no.poden solucionar res i que  s’ha de trucar  al telèfon  d'informació gratuït  del 1004, el qual t'exaspera, ja que  gairebé sempre està col.lapssat.

lectures 1328 lectures comentaris Cap comentari

publicitat

COMENTARIS fletxa taronja


No hi ha cap comentari


COMENTA fletxa taronja

El comentari s'ha enviat correctament. Pots recarregar l'article o anar a la pàgina principal

publicitat

ELS MÉS fletxa


ARXIU fletxa







logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.