Sara Callejas


Dilluns, 29.8.2016. 11:31 h

Aplicacions per gestionar el teu negoci amb el mòbil

Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 2 vots )
valorar_carregant carregant

android, apps, iphone
Apps per negocios

Comparteix






Fa menys d'un mes vaig haver de "resetejar" el meu telèfon intel·ligent. Aprofitant la neteja "forçada" d'apps, em vaig prometre fer una descàrrega organitzada d'aplicacions per no tornar a omplir el meu telèfon d'aplicacions que només vaig fer servir una vegada.

Després de descarregar les apps que normalment utilitzo en el meu dia a dia a nivell personal, li va tocar el torn a les aplicacions de caràcter professional.
 
Ja sigui perquè et vas de vacances i vols tenir un ull posat en el negoci, perquè el teu dia a dia fa necessari una gestió més àgil i sobre la marxa, o simplement, perquè t'has acostumat al telèfon intel·ligent i cada vegada et fa més mandra el ordinador, aquest kit bàsic d'apps per gestionar el teu negoci des del telèfon et serà de gran ajuda.

Com escollir les apps ideal pel teu negoci

 
Per realitzar aquesta selecció em vaig guiar per 2 criteris a l'hora de triar les que considero les millors aplicacions fins a la data per gestionar el teu negoci des del telèfon intel·ligent:
  • Funcions que cobreix l'app
  • Usabilitat de l'app
     
Perquè sigui més senzill, les he organitzat per temàtiques. Encara que després cadascú pot organitzar-les com li sigui més còmode. En el meu cas, per si a algú li serveix d'ajuda, les apps d'una mateixa temàtica les tinc totes dins d'una mateixa carpeta. A l'hora de seleccionar-les, he utilitzat la web www.tuapppara.com, que ha sigut molt útil per com està organitzada
 

Les millors aplicacions per tenir el negoci al mòbil

Apps de gestió de continguts i comerç electrònic


WordPress app: Tenint aquesta app en el nostre smartphone podrem fer correccions ràpides en qualsevol post, revisar futures publicacions o, fins i tot, escribirs un post ràpid des de la platja. Les estadístiques no menteixen i és potser el sistema de gestió de continguts (CMS) més usat: 1 de cada 4 webs està creada i gestionada amb WordPress .En Espanya el 60% de les webs que fan servir algun CMS estan creades amb WordPress.
 
Shopify app: Quan fa uns anys vaig estar valorant muntar un ecommerce, Shopify em va agradar especialment. Es tracta d'una solució senzilla per muntar la botiga des de la qual es pot des ajustar l'inventari i crear nous productes, i fins i tot rebre notificacions push quan reps una nova comanda.
 
Google Analytics app: Un altre "must" que no pot faltar a la teva smartphone. Recorda descarregar-te la app Amb Google Analytics al mòbil pots fer una ullada ràpida i monitoritzar com va el teu negoci des del teu telèfon. Des revisar el rendiment de les principals mètriques fins a veure les visites en temps real a la teva web. Et permet comparar rangs de dates i aplicar segments, igual que pots fer a la web.
Aclarir que en el cas que tinguis la teva web creada amb alguna eina tipus Weebly, aquestes també solen tenir la seva pròpia app per smartphone.

Apps per millorar la productivitat

Likeparrot: La seva aplicació sorgeix en observar que els portals web de les empreses moltes vegades només són usats com a targeta de presentació i els empresaris no exploten aquesta eina per millorar el servei al client. És per això que aquesta app funciona com un botó de xats a la pàgina web, on els clients poden tenir una conversa en línia amb el personal de servei al client i solucionar els seus inconvenients. Si la solució del seu problema comporta més temps del que s'esperava, en el sistema es genera un tiquet amb el qual l'empresa es compromet a donar resposta.
 
Caudata: Sistema de gestió de nòmina que ajuda a les empreses a reduir fins a un 80% el temps requerit per gestionar el seu talent humà. "La idea és que els coordinadors o caps de nòmina trobin en la nostra eina una solució a la distribució eficient dels torns i descansos dels seus empleats, amb un càlcul exacte de les tarifes segons l'estipulat per la llei laboral colombiana", va anotar William García Muñoz, líder del projecte, de Bucaramanga.
 
Kaumer Dealer: Programari de punt de venda i administració de negocis en el núvol, que ajuda als comerciants a organitzar els seus negocis ràpida i fàcilment. "Control d'inventaris, vendes i facturació són processos que es poden optimitzar amb Kaumer Dealer. El nostre propòsit és gestionar millors pràctiques empresarials amb les TIC", va declarar Abdo Barrera Contreras, director del projecte, a Valledupar.
 
Integra: Plataforma per al control total empresarial. "Una eina essencial per als gerents, perquè permet realitzar moviments des del telèfon intel·ligent, tablet o ordinador, i proporciona informació a l'instant de la gestió dels seus empleats, i de les compres i vendes de la companyia", va afirmar la líder d'Integra, Yolanda Avalos, a Medellín.

Vendty: Vendty està dirigit a micro i petites empreses amb 1 a 10 locals comercials. "Els negocis en via d'expansió que estan obrint sucursals pateixen amb la comptabilitat i registre de les seves operacions, ja que unificar la informació de tots els punts de venda és una cosa tediós. Vendty funciona en el núvol perquè l'amo del negoci tingui accés a informació actualitzada dels seus negocis des de qualsevol dispositiu mòbil ", va expressar Roxanna Vergara, directora del projecte.

Apps de comunicació interna i treball en equip

 
Slack: Per a aquells que encara no han escoltat parlar d'ella, és una eina per concentrar de forma organitzada les converses dels diferents equips que té el teu negoci (màrqueting, vendes, desenvolupament, etc.). O dit d'una altra manera, un WhatsApp corporatiu amb esteroides. Un dels avantatges de Slack és que s'integra amb eines com Dropbox, Google Drive, Twitter o Asana, a més permet l'intercanvi d'arxius entre persones i en grup.
 
Skype: Per a mi una eina tant personal com professional important. Skype per a mi és una cosa necessària, sobretot, si et trobes a l'estranger i necessites fer trucades.
 
Google Hangouts: Si ets més de Google, potser prefereixis substituir Skype per Google Hangouts per les seves comunicacions en remot. En qualsevol dels dos casos, es tracta d'eines que et permeten tenir una comunicació cara a cara, que sempre és menys fred que una trucada telefònica, amb els teus equips, proveïdors o partners allà on siguis.
 
Trello: És un gestor de projectes. Si necessites fer una ullada a l'estat de les tasques, assignar noves tasques a membres de l'equip o, simplement, crear una llista de propers passos un cop tornis de vacances, l'app de Trello per telèfon intel·ligent no et pot faltar.
 
Asana: Un altre dels gestors de projectes típics. Permet la gestió i seguiment de l'estat dels projectes fins a rebre notificacions i missatges dels teus col·laboradors.
 

Apps de gestió de xarxes socials i presència online

 
Buffer: Encara que per programar contingut prefereixo la versió escriptori, l'app de Buffer és molt útil per fer un seguiment del rendiment dels continguts publicats a Twitter, Google+, Linkedin i / o Facebook, si ho vas fer a través d'aquesta aplicació. Fins i tot per reprogramar aquells que van funcionar millor.
 
Facebook per pàgines: Potser l'aplicació que més utilitzo de gestió de xarxes socials. Programar contingut per a propers dies, revisar les principals estadístiques, contestar comentaris, etc.
 
Gestor de Facebook ads .: Sobretot per a petits i mitjans negocis, el gestor d'anuncis de Facebook ads per al mòbil permet des de crear anuncis ràpids per ofertes puntuals o publicacions que veus que (amb el gestor de pàgines) estan tenint un bon rendiment, fins a fer el seguiment de les campanyes i fins i tot parar-si observes que no estàs assolint els resultats esperats. Una app que et permet ser àgil en la gestió dels teus anuncis a Facebook.
 
Google My Business: Ja vam parlar en un post anterior de com Google My Business ens podia ajudar a millorar el posicionament web i a atreure més clients. I tot això podrem fer-ho des de l'smartphone.
En aquest apartat inclouria també les apps natives de Twitter i Instagram, que et permeten gestionar ia diversos usuaris, i la de Pinterest, si fos una xarxa social en la qual tens presència.
 
 
Fins aquí el meu kit bàsic d'aplicacions per gestionar el teu negoci des del telèfon intel·ligent. Quines altres aplicacions no poden faltar mai al teu mòbil per gestionar el teu negoci?
 

lectures 2528 lectures comentaris Un comentari

publicitat

COMENTARIS fletxa taronja

item
#1
Alvaro fletxa Barcelona
20 de desembre de 2016, 10.47 h

Interesante artículo, la verdad es que el mundo de las aplicaciones móviles está entrando con mucha fuerza y ya es parte de la sociedad en la que vivimos. Cada vez se ven más agencias de posicionamiento en app como aquí en barcelona agencias de aso barcelona lo que denota que es un sector en gran expansión.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0

5 !10 !20 !tots
1


COMENTA fletxa taronja

El comentari s'ha enviat correctament. Pots recarregar l'article o anar a la pàgina principal

publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.