27 de setembre de 2018 22:34 h
Not de prems conjunt de Defensem el Tren de l’Empordà i de l’Associció d’Ussuris del Tren Perpinyà -Portbou El tercermundisme de les interconnexions Portbou-Cerver de l mrend és ntieconòmic i f molt de ml l territori, principlment entre entre Figueres i Perpinyà, però tmbé entre Nrbon/Montpeller/Tolos i Giron-Brcelon Des de l’Associció Defensem el Tren de l’Empordà i l’Associció d’usuris del tren Perpinyà- Portbou volem expressr l nostr màxim indignció mb l’estt lmentble de les interconnxions entre Portbou i Cerver de l Mrend i, sobretot , que les dues compnyies responsbles, RENFE i l SNCF no intentin prlr dilogr i trobr solucionr fvorbles l gent i el territori.
Llegir-ne més
8 de juliol de 2018 16:27 h
Dissbte 7 de juliol de 2018. El tren de l líni R11 que h de sortir de Portbou les 8:33 h de moment no s’h presentt el mquinist. Com és possible ixò l 2018? Un servidor f més de 45 nys que sóc usuri del tren convencionl; lgun vegd més hvi psst que no es presentés el mquinist, però en mitj hor o tres qurts el problem se solucionv. El psst dissbte no v ser ixí. El mquinist estv despregut .El revisor ens v conmunicr que potser sortirem qun rribés el primer tren de Brcelon les 9:20 h .
Llegir-ne més
7 de febrer de 2018 19:28 h
Comunict conjunt de Defensem el Tren de l’Empordà, i dels Usuris del tren Perpinyà-Portbou (UTPP), mb el suport de l PTP (Associció per l Promoció del Públic. Un tren convencionl, trnsfronterer és un necessitt socil i territoril que no pot esperr més El 24 de gener de 2018, el CESER (Consell econòmic, Socil i del medio mbient de l Regió d’Occitàni) v donr conèixer el seu dictmen sobre el projecte d'cord entre l regió occitn i SNCF Mobilitt determinció dels elements estructurls d'un futur cord d'operció TER .
Llegir-ne més
14 de juny de 2014 09:52 h
Els ferroviris, els “cheminots” de l'Estt frncès són molt combtius, lluiten ferrissdment pels seus drets socils i pel servei públic ferroviri ; ixò està molt bé; r bé, tmbé s'h de dir que qun fn vg, que es forç hbitul en els drrers temps, fn nr mlment molts usuris dels trens ctlns les zones trnsfrontereres, i tmbé, cl esmentr-ho el turisme de l nostr estimd Cost Brv . D’quest mner, l líni R-11 de regionls convencionls, els trens només rriben fins Portbou, no pssen Cerver de l Mrend, les interconnexions és fn molt complicdes.
Llegir-ne més
3 de juny de 2013 19:02 h
Ms h revoluciont vui el "pís petit" que cntv Lluís Llch j f uns nys, en l visit oficil del president Frnç, des d'on h començt fer pedgogi ctiv fvor del procés sobirnist. A prtir d'vui, Ctluny té un peu l UNESCO, mentre que l'SNCF -l compnyi de trens frncesos-, tornen ensenyr el ns. Mrino Rjoy h intentt quest cp de setmn portr un motiu ront per que Ctluny segueixi formnt prt de l'Estt espnyol. L’enèsim intent. Dir que els pïsos petits com Ctluny no son rendibles, o no poden influir tnt com els grns -vegin sinó l cpcitt d'influènci contrstd de l'Estt-, només h contentt ls seus socis ideològics del PSC-PSOE.
Llegir-ne més