7 de febrer de 2013 01:53 h
Soc un tuitire hbitul. Estic vicit. Ho reconec. Fins i tot em fig un mic pest en segons quins temes, però qun prlem de segurett vil crec que no s'h de fer brom i insistir perque tots plegts posem el màxim de cur per evitr ccidents. Dic tot ixò perque sembl que els únics dolents sobre l'sflt siguin els vehicles motoritzts. J sbem que tot és molt complex, que és difícil fer cumplir l llei tothom, però hi hn coses que no podem deixr que pssin. Prlo de les bicicletes Brcelon. Imgino que ltres indrets el problem es repetirà, però jo el que veig l mev ciutt em provoc cert por, sobre tot qun vig cminnt per l vorer.
Llegir-ne més
14 d'octubre de 2012 13:31 h
El descens del consum de tbc obeeix dues cuses molt clres . Per un bnd per l consciencició ciutdn i , per ltr bnd , per les estrtègies de l’dministrció .És dir , que l voluntt polític , individul i col•lectiv , h provoct un cnvi d’hàbits molt remrcble : de l distinció socil que representv el tbc f uns nys s’h psst considerr-lo quelcom molt mlèfic. Doncs bé, quest mteix voluntt polític tmbé s’huri d’plicr un element que encr produeix molts més estrlls que el tbc : el cotxe privt .
Llegir-ne més