13 d'agost de 2016 13:55 h
És un vergony en mjúscules el ml funcionment de l líni del tren convencionl R-16, entre Brcelon i Tortos –Ulldecon. Aquest és un exemple més que l’Estt espnyol no li interess fer l necessàries inversions que si que es fn en d’ltres territoris, de mtriu cstelln, de l’Estt espnyol. De fet, l líni R-16 té molts problemes de mnteniment, d’inversions i de mnc de personl d’ADIF (ixò ho hn denuncit els treblldors, els sindicts del sector), però el problem de fons és tot el tren convencionl de Ctluny, en què ADIF i RENFE, són els que tenen les competències.
Llegir-ne més
23 de juliol de 2016 19:58 h
Les incidències ferroviàries, els retrds i les humilicions envers els usuris en el conjunt de l xrx del tren convencionl de Ctluny vn molt més enllà del cos ferroviri trdicionl. Són un problem polític de primer ordre. Us voldri plntejr dos exemples molt lliçondors. 1/. El psst 7 de juliol les línies R-16 i RT2 es v produir un incidènci greu en l senylitzció Mont-roig del Cmp (Bix Cmp) . A cus d’quest vri, els retrds vn ser històrics; i el més deplorble v ser que els psstgers vn hver de cminr per l vi, per tl enllçr mb el trnsport lterntiu per crreter.
Llegir-ne més