4 d'agost de 2019 14:57 h
El psst 31 de juliol hi v hver ls trens de rodlies de tot Ctluny un vg prcil del sindict CGT per tl de reivindicr més personl les estcions i un millor de les condicions lborls. Em sembl correcte. El que j no em sembl tn correcte és l mnc endèmic d'informció l usuri – tnt sio hi h i no hi h vgues- per prt del conglomert RENFE/ADIF; ixò, lmenys les línies RG1 i R11 ( l trm gironí).. En quest sentit , no puc entendre perquè en les pntlles , en els monitors s'nuncien trens que pssrn , i l cp de 1/2 hor quests mteixos trens són suprimits .
Llegir-ne més
14 d'octubre de 2018 11:21 h
El psst dissbte 13 d'octubre les 6:45 h del mtí, qun nv l'estció de Portbou per gfr el tren regionl que surt les 6'57 h vig veure un escen lmentble. En el túnel petit bns d'rribr l'estció em trobo el terr molt brut, mb excrements que semblven humns. A més, en quest túnel hi hvi un il•luminció molt deficient L'escen er dntesc: deixdes, bndonment, tercermundisme,sensció d'insegurett i molts d'ltres djectius. L'estció interncionl de Portbou, L’estció trnsfroterer de Portbou fei por de debò; semblv un film de terror, però er l relitt.
Llegir-ne més
2 d'agost de 2018 22:48 h
És incomprensible que després de molts nys encr continuï sense solució el que un servidor defineix com ferrll ferroviàri l’estció del tren convencioonl del municipi de Llnçà (Alt Empordà). És dir, es trct de diverses fileres de vgons de càrreg -completment bndonts- i en molt ml estt; l qul cos cos dón, f un imtge molt lmentble i tercermundist del municipi de Llnçà. I més e tenint en compte que es trct d’un municipi molt turístic i encisdor de l zon nord de l Cost Brv, i molt proper de l fronter frnces.
Llegir-ne més
25 de juliol de 2018 22:52 h
Desprès d’hver-nos venut, bombo i plteret, les excel•lències d’unes inversions d’ADIF per solucionr definitivment els problems del Pont del tren de d el líni R-11 l municipi de Coler (Alt Empordà) ; i desprès d’unes obres reltivment curtes tesos el problems d’quest importnt pont de l líne fèrre; un servidor no hi entèn res i voldri un explicció, serios i detlld, del que està pssnt quest bàsic infrestructur ferroviàri de l líni R-11 .
Llegir-ne més
29 d'octubre de 2016 15:39 h
Ar més que mi es necessàri un cció conjunt efectiv de les institucions ctlns - Generlitt, diputcions, Consells Comrcls, Ajuntments i tots els càrrecs electes- ixí com totes les ssocicions en defens dels usuris del tren convencionl i el trnsport públic en generl, per exigir el trspàs definitiu de tots els trens de rodlies i regionls l govern ctlà. Aquest trspàs h d’incloure el mteril mòbil, els trens, però tmbé, sobretot, les vies,l infrestructur -millord i posd l di- j que ctulment es trob en un estt molt lmentble .
Llegir-ne més
29 de setembre de 2016 12:59 h
J ho veieu. L’empres que gestion l’especultiv i gegntin infrestructur del Túnel del Pertús del TAV, TP-Ferro, s’h dissolt. El Jutjt Mercntil de Giron h declrt concurs de creditors . De fet, quest situció de ruïn totl j es prevei des del primer moment de l construcció de l’obr. Un túnel de petge, per trnsport de i de vitgers i, sobretot per mercderies, no er vible. Encr que el més invible de tot quest infrestructur, i les seves derivdes, és un contrcte entre l’Estt espnyol i TP-Ferro que imposv l’Estt espnyol pgr obligtòriment “les despeses de l fest”.
Llegir-ne més
27 d'abril de 2016 20:23 h
Com és possible que l’ny 2016 el President de RENFE pugui declrr, pugui firmr -molt en l’estil, en l líni del nihilisme de Mrino Rjoy- que el servei que ofereix Ctluny l sev compnyi és el pitjor de tot l’Estt ? De fet, questes ctituds ens demostren que, en l dur quotidinitt del di di, el govern espnyol del PP mnté, de fcto, un relció colonil mb Ctluny. L situció d’indignitt bsolut del tren convencionl Ctluny -el tren socil i territoril per excel•lènci - és un prov fefent que és l’Estt espnyol –l sev superestructur político/dministrtiv mb seu l ciutt de Mdrid- qui j h desconnectt mb l nostr, mortificd i espolid, nció ctln.
Llegir-ne més
11 de març de 2016 23:25 h
El tren convencionl de les línies R11 i RG1 es trob menysvlort, menystingut si no es trct de debò el problem de l deixdes de les estcions de l regió de Giron i de les desstroses interconnexions ferroviàries entre Portbou i Cerver de l Mrend. L R-11 i l RG1 és l’espin dorsl del tren convencionl, el tren socil de l mjori de l poblció de les comrques gironines, i de prt de les de Brcelon (Vllès Orientl); per l qul cos cl un pl urgent de millor i mntenint d’questes línies ferroviàries tn importnt i tn estrtègiques.
Llegir-ne més
14 de febrer de 2016 10:13 h
El psst 02/02/2016, el tren Regionl que surt de Portbou les 7:03 hores no es v turr Coler, qun és un bixdor en què, segons els horris oficils, quest tren s’hvi d’tur. Les rons que es vn rgumentr per no turr l’esmentt tren en quest prd oficil és que no hi hvi interventor; segons sembl el di bns 01/02/2016 el revisor del drrer tren regionl de l R-11 que rrib Portbou les 22.00 h. v ser gredit en el trjecte, i es veu que v hver de ser ingresst urgències. Doncs bé, els rguments de l compnyi eren que sense revisor/interventor el tren no podi turr-se Coler.
Llegir-ne més
5 de gener de 2016 23:12 h
El psst 15/12/2015 l mtind, cus d’un intent de robtori de coure i un posterior incendi en unes instl•lcions tècniques de senylitzció -entre les estcions de Mollet, Snt Fost i Llgost- vn provocr unes incidències greus en el servei ferroviri de les línies R2, R2 nord, R8 i R11, mb retrds molt importnts deficiències en el servei . Doncs bé, vui som 4 de gener de 2016 i encr ptim les conseqüències d’quelles incidències de f tres setmnes.
Llegir-ne més