Decideixo Decidir

Comunicat de la Plataforma pel Dret de Decidir

Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional No hi ha cap vot
valorar_carregant carregant

Davant de la notícia apareguda en diversos mitjans de comunicació de Catalunya, sobre la possible retallada de l’Estatut, per part del Tribunal Constitucional, la Plataforma pel Dret de Decidir comunica que rebutja qualsevol ingerència del Tribunal Constitucional en qüestions que afecten el poble de Catalunya i que limita i posar traves al seu Dret de Decidir.

Aquesta possible sentència confirma el que la PDD va manifestar que la via estatutària està acabada i que cal obrir la via sobiranista com a únic camí per exercir el Dret de Decidir. És ben clar que, mitjançant la via estatutària, el poble de Catalunya no aconseguirà ni millorar el seu finançament ni l’oficialitat i reconeixement de la seva llengua.

En aquest sentit volem fer públic que no donarem suport a cap actuació ni activitat que doni suport o reafirmi la via estatutària i que només treballarem perquè el poble de Catalunya pugui exercir el Dret de Decidir com qualsevol altre poble lliure del món.

Àrea de comunicació

Plataforma pel Dret de Decidir

lectures 3888 lectures comentaris 6 comentaris

publicitat

COMENTARIS fletxa taronja

Carles fletxa Girona
13 d'octubre de 2008, 16.00 h

Plataforma per l'autonomia? Jo només dic que aquest no és un comunicat de la PDD. Precisament la PDD deixa clar que no és autonomista. Precisament la PDD no és declara independentista perque els seus principis fundacionals així ho diuen (Dret de decidir no equival ni a independentisme ni autonomisme, equival a un dret democràtic elemental de qualsevol poble), encara que molts dels seus integrants son independentistes i no precisament covards, gent reconeguda en els moviments socials i que ... Llegir més

sabatot fletxa girona
13 d'octubre de 2008, 15.07 h

Carles, ja n'hi ha prou de plorar, feu la Plataforma per l'Autonomia i deixeu tranquil·la la bona gent que treballa seriosament per la INDEPENDÊNCIA (paraula que fa por als covards, als regionalistes i als col·laboracionistes). El que no entenc és perquè no esborren els teus comentaris de tan poca profunditat intel·lectual, vés a una altra banda a pontificar (què et sembla El Singular Digital?).

Carles fletxa Girona
13 d'octubre de 2008, 11.52 h

Senyors del Directe.Cat, contrasteu el que publiqueu, aquest comunicat no és de la PLataforma pel Dret de Decidir.

13 d'octubre de 2008, 11.35 h

Ja n'hi ha prou, per tant, de fer-se fotos amb els autonomistes al peu del Palau de Justícia ( 7 de setembre 2008) i de no aclarir què vol dir "el dret de decidir". La PDD, afortunadament, té molts dirigents que ho tenen clar i només treballaran per aclarir la via de l'autodeterminació i la llibertat.

11 d'octubre de 2008, 11.23 h

S'està demostrant que els que vam votar NO a l'estatutet, teníem tota la raó. Al capdavall ens el retallen, no solament en les competències, sinó fins i tot en les llibertats i la nostra llengua. Llavors de què ens ha servit ???. Només per a barallar-nos ara entre nosaltres.

copdecap fletxa meliana
11 d'octubre de 2008, 10.51 h

Per a què volem votar Estatuts que després a Madrid li fan un cop de tissores per on volen i com volen (?). Ja n´hi ha prou de mentides. INDEPENDÈNCIA!

5 !10 !20 !tots

COMENTA fletxa taronja

El comentari s'ha enviat correctament. Pots recarregar l'article o anar a la pàgina principal

publicitat

Decideixo Decidir logo rss

Plataforma pel Dret de Decidir

més informació

ELS MÉS fletxa

ARXIU fletxa

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.